det er mine bilder, det er meg, og det der er deg.

Thursday, March 27, 2008

lake swimming

en nettside jeg bruker ofte har tatt inn reklamefirkanter med hvithaier i full blomst som popper opp uannonsert. tror de at det får meg til å bli? hvem har lyst til å vente og la det estetiske inntrykket feste seg skikkelig, bare for å få se hvilken fantastisk bedrift som har valgt denne måten å kommunisere på? en gapende monsterkjeft med rader av tenner som jeg veit kan bite gjennom alt jeg er laget av; jeg vil ikke se det på en onsdag klokka tolv. eller fredag klokka sju.

4 comments:

tonje camilla said...

og definitivt ikke en søndag morgen. ikke at jeg vet hva du snakker om, men jeg kan liksom føle det for meg.tror jeg.mener jeg da.

tonje camilla said...

du må se på odette-linken på siden min.
kunstner jeg møtte i mexico. var hjemme hos hun og greier. bra dame! bra bilder! buena onda!!

r04ld said...

hei! stilig blogg fra favorittbyen gitt :D har ganske nylig blitt kjent med broren din, og han viste meg bloggen din i kveld. Good stuff! Savner virkelig new york når jeg ser bildene dine, men det blir forhåpentligvis en tur dit i løpet av de neste par månedene.
Keep it up!

Roald

skriveblokk said...

hei roald, så teriivelig! alle kompiser av min bror er gode menn, så også du. elsker du new york så burde du vært her nå, sol og varmt og alle er glade! takk for at du stakk innom :)