det er mine bilder, det er meg, og det der er deg.

Monday, March 10, 2008

harlem om natta



fylla har skylda. kamera i lomma, hele tida.
dette er forresten ida, mari o., sigrun og martha.

jeg har te på pulten, og i enden av hver tepose er det en liten lapp, et lite flagg med tips & triks for livet. som om for å tillegge stereotype ideer om den filosoferende, balanserte tedrikkeren enda mer vekt.
haha, det hadde vært fint å knytta de samme lappene til andre drikker, for eksempel tequila eller absinth, eller ghb.


det er ikke sånn at man skal slette stygge bilder av seg selv.
jeg tror det hjelper på utviklinga som menneske, at man ser at man har mange ansikter. for da ser man kanskje skjønnheten i andres, også.

det er et steg tilbake for mitt forhold til menneskeheten hver gang noen unngår å legge merke til hvor fine mennesker er, at kropp er fantastisk og at det i timen ikke handler om at babyen er tjukk; det er et godt bilde.
jeg har det skikkelig fint på skolen, det føles ut som ren luksus å få bruke så mye tid på foto.
sveinung fotolæreren er en dyktig dude han, se på bildene hans gjennom uddu til høyre her.

2 comments:

tonje camilla said...

ey! det var jo han som fulgte ei jeg kjenner som gikk norge på langs! fotomaestroen din. arti. du ser ut som du kler det nye håret! jeg tror du syne det passer meg det som er inni deg?

skriveblokk said...

stemmer det, jeg kjente igjen bildene av henne!
jeg liker håret mitt på bildet, men i virkeligheten er det oransje og det blir feil, nå. fredag kommer og da skal frisøren fikse det, forhåpentligvis.