det er mine bilder, det er meg, og det der er deg.

Thursday, February 28, 2008

det er først når jeg ikke gjør noe en god stund



og så gjør noe, at jeg merker hvor godt jeg liker å gjøre noe. innimellom føles det som om jeg har lært av det også, at kanskje neste gang så gjør jeg noe istedet for å late som om tid er noe som ikke eksisterer. i den overgangen så er det så mye energi som er samlet samtidig, og jeg får aldri nok av penn og papir og idéer som av og til blir sittende fast i alle de forskjellige, spesielle notatbøkene.

og så ville jeg skrive om følelsen du får når du endelig har brukt opp en fargeblyant som har vært i penalet siden barneskolen.

3 comments:

tonje camilla said...

den blir ofte liggende lenge.. enten fordi men glemmer eller gjemmer.eller kaster.

tonje camilla said...

jajajaja

tonje camilla said...

enten fordi men ja. alltid menn sin seil. feil.