det er mine bilder, det er meg, og det der er deg.

Monday, February 25, 2008

new amerykah



ting er annerledes i new york nå.
det er så bra å bo i williamsburg! bare kom og se.

det her er ikke døra mi, altså, det er døra til naboen til helene i east village. fin lapp bare.

i dag møtte vi journalistlæreren vår for første gang, han heter anders og jobber egentlig i lørdagsmagasinet til dagens næringsliv. vi hadde kritikkgruppe og det er lurt! anders var veldig flink til å tilpasse tilbakemeldingene til det nivået som de forskjellige i gruppa var på. han snakket veldig direkte til meg, og det tar jeg som et kompliment. jeg hadde feber da det var min tur til å få høre, men det var ikke bare derfor jeg ble rød i trynet. kul start.

det er veldig schizo vær akkurat nå, vår meg her og is og klabb og babb der. heldigvis fikk jeg fine votter i posten av farmor, selbuvotter og new york er en god kombo.

nå skal jeg spise mange amerikanske syketabletter og satse på at alt er vekk til i morgen.

2 comments:

melissa said...

I don't know what you are saying here, but I like the photos! xo

skriveblokk said...

thank you, darling. i´ll tell you all about it irl!