det er mine bilder, det er meg, og det der er deg.

Tuesday, June 3, 2008

new york i love you but you're bringing me down

adressen min er borte fra historien, det er mørkt på stua og jeg hører på musikk og gråter. kveldsmat er en rar boks med yoghurt, det er godt men jeg er ikke sulten. om noen kommer inn hit nå så blir det personlig, best for dem om de er klar for det.

radioen kommer med nytt forslag, det er gammelt og sjarmerende, grab your coat and get your hat, det er det som kommer snart, oslo som min neste sunny side of the street.

jeg vil ikke hjem, jeg liker dere alle, men jeg vil ikke dra herfra, ikke nå.

hjelper det å komme til oslo om jeg har med fine kjoler i kofferten? jeg håper det.


2 comments:

Anonymous said...

Kaja, Kaja
Jeg skjønner så godt hva du sier og hva du føler.Men snart kommer du tilbake, det vet jeg for sikkert og visst.
Mens du venter på det, kom hjem og gjør noe fint til tiden er inne. Det er mange som vil være enige i at alle hjerter gleder seg, gleder seg,gleder seg til å få treffe deg igjen.
Eli

Anonymous said...

Bildecomments:

1. Jahoi, alt er fint!

2. Noen promper.

3. Aiaiai og huffhuff!

4. Get me out of here.

Bro.